Gyakran ismételt kérdések
Hol, hogyan fizetek a megrendelt árukért?
A megrendelés értékének kiegyenlítése történhet:
- A megrendelés ellenértékét utánvéttel a házhozszállítást végző futárnak kell kifizetni, személyes átvétel esetén a Szolgáltató telephelyén. Készpénzes fizetést maximum 500.000 Ft összegig fogadhat el a futár.
- Banki előre utalás
- Online bankkártyás fizetés a UniCredit bankon keresztül (hamarosan)
A fizetési módot a megrendeléskor lehet kiválasztani.
Ha technikai okok miatt téves ár jelenik meg az oldalon, a megrendelést nem tudjuk elfogadni. Ebben az esetben telefonon felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.
Szállítás ideje, módja, költsége hogy alakul?
A megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelés során megadott címre. Amennyiben a vásárlás értéke eléri AZ 50.000 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes, nem számítunk fel érte díjat.
Amennyiben a vásárlás értéke 50.000 Ft alatt van a belföldi házhozszállítás díja bruttó 3500 Ft, mely automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, ezt a rendszerünk fel is tünteti a megrendelés során, ill. a visszaigazoló e-mailekben.
A szállítási határidő a raktáron lévő termékek esetében 1-5 munkanap.
Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?
Klasszikus házhozszállítás: Az árut cégünk futárszolgálata szállítja ki a megadott szállítási címre.
A nap folyamán mikor érkezik a futár?
A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal 8.00 és 17.00 óra között. Sajnos, a kézbesítés pontos időpontját nem áll módunkban előre egyeztetni. A csomag munkaidőben érkezik, érdemes esetleg olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik valaki. (Pl.: munkahely, otthon élő rokon, stb.)
Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidőn belül?
Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a info@thdshop.hu email címen.
Külföldi címre szeretném a kiszállítást. Milyen postaköltségre számíthatok ebben az esetben?
Webshopunk csak belföldi címekre vállal kiszállítást.
Termékreklamációs problémámmal hova fordulhatok?
E-mailben vagy telefonon tudunk útbaigazítást adni, a info@thdshop.hu címen.
Nem tudok bejelentkezni, mi ilyenkor a teendő?
Ha bejelentkezés közben, az e-mail cím és jelszó beírása után az a hibaüzenet jelenik meg, hogy a megadott adatok hibásak, először is kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy az Ön által használt e-mail cím azonos a regisztráció során megadottal. Amennyiben az e-mail cím helyes és a probléma még mindig fennáll, valószínűleg a jelszó rosszul lett beírva. Kattintson az elfelejtett jelszó opcióra és e-mailben értesítjük Önt a további teendőkről. Amennyiben a probléma nem oldódott meg, vegye fel velünk a kapcsolatot a info@thdshop.hu címen.