Üdvözlünk kedves Vendég! JELENTKEZZ BE vagy REGISZTRÁLJ!
THD Shop
0

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Hol, hogyan fizetek a megrendelt árukért?

A megrendelés értékének kiegyenlítése történhet:

  • A megrendelés ellenértékét utánvéttel a házhozszállítást végző futárnak kell kifizetni, személyes átvétel esetén a Szolgáltató telephelyén. Készpénzes fizetést maximum 500.000 Ft összegig fogadhat el a futár.
  • Banki előre utalás
  • Online bankkártyás fizetés a UniCredit bankon keresztül (hamarosan)

A fizetési módot a megrendeléskor lehet kiválasztani.

Ha technikai okok miatt téves ár jelenik meg az oldalon, a megrendelést nem tudjuk elfogadni. Ebben az esetben telefonon felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.

Szállítás ideje, módja, költsége hogy alakul?

A megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, a megrendelés során megadott címre. Amennyiben a vásárlás értéke eléri AZ 50.000 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes, nem számítunk fel érte díjat.

Amennyiben a vásárlás értéke 50.000 Ft alatt van a belföldi házhozszállítás díja bruttó 3500 Ft, mely automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, ezt a rendszerünk fel is tünteti a megrendelés során, ill. a visszaigazoló e-mailekben.

A szállítási határidő a raktáron lévő termékek esetében 1-5 munkanap.

Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?

Klasszikus házhozszállítás: Az árut cégünk futárszolgálata szállítja ki a megadott szállítási címre.

A nap folyamán mikor érkezik a futár?

A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal 8.00 és 17.00 óra között. Sajnos, a kézbesítés pontos időpontját nem áll módunkban előre egyeztetni. A csomag munkaidőben érkezik, érdemes esetleg olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik valaki. (Pl.: munkahely, otthon élő rokon, stb.)

Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidőn belül?

Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál a info@thdshop.hu email címen.

Külföldi címre szeretném a kiszállítást. Milyen postaköltségre számíthatok ebben az esetben?

Webshopunk csak belföldi címekre vállal kiszállítást.

Termékreklamációs problémámmal hova fordulhatok?

E-mailben vagy telefonon tudunk útbaigazítást adni, a info@thdshop.hu címen.

Nem tudok bejelentkezni, mi ilyenkor a teendő?

Ha bejelentkezés közben, az e-mail cím és jelszó beírása után az a hibaüzenet jelenik meg, hogy a megadott adatok hibásak, először is kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy az Ön által használt e-mail cím azonos a regisztráció során megadottal. Amennyiben az e-mail cím helyes és a probléma még mindig fennáll, valószínűleg a jelszó rosszul lett beírva. Kattintson az elfelejtett jelszó opcióra és e-mailben értesítjük Önt a további teendőkről. Amennyiben a probléma nem oldódott meg, vegye fel velünk a kapcsolatot a info@thdshop.hu címen.

Friss Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP sütiket használunk a jobb működés érdekében.

Elfogadom